Lifestyle

Family

Discover

Lifestyle

Contact

Contact

Szeretlek APA, mert...


2017.jún.17.

 

7183a7e5a588c0796cc97e0a93a111a6.jpg Igaz, hogy Beni még sem beszélni, sem írni nem tud, de a metakommunikációja eléggé kifejező, így most leírom, amit megtudtam tőle…

 

1. SZERETLEK APUCI, mert amikor megszülettem és anya épp nem volt a toppon, akkor rögtön megengedted, hogy a mellkasodra feküdjek és ott pihenjem ki a megérkezésem fáradalmait. Nagyon jó volt hozzád bújni, talán ezért szeretek a mai napig rajtad feküdni, amikor anya az egész napos jövés-menéssel kikészít.

2. SZERETLEK APA, azért is, amikor olyan büszkén, „ez az én fiam” nézéssel nézel rám, ha a kukim környékén matatok vagy amikor a játszótéren a hintázás/homokozás helyett inkább csak a csajokat bámulom hosszasan.

3. SZERETLEK APU, mert mindig rohansz hozzám haza a munkából, holott tudom, hogy szeretnél néha inkább edzeni menni vagy a haverokkal iszogatni vagy csak úgy simán itthon filmezni, ahelyett, hogy velem foglalkozz, de ezt mégsem érezteted velem soha.

4. SZERETLEK, mert mindig megmentesz anyától, amikor már ki van tőlem készülve, pedig nincs is rá oka. Te biztos kibírnád, hogy néha egész álló nap cipelned kelljen vagy megértenéd, hogy miért morgok egész nap (és akkor talán nem is morognék).

5. SZERETLEK APA, mert nincs az a fárasztó munkanapod vagy rossz hangulatod, amikor, ha itthon vagy ne dobálnál boldogan és nevetve a magasba legalább fél órán keresztül. És Te is szerethetsz, mert nincs az a fárasztó munkanapom (anyával néha munkanapnak érzem az itthonlétet) vagy rossz hangulatom nekem sem, amikor ne boldogan és nevetve repülnék a magasba, ha feldobsz.

6. SZERETLEK, amikor lelkesen meséled nekem, hogy mikre fogsz megtanítani, ha nagyobb leszek. Alig várom, hogy együtt síeljünk, focizzunk, biciklizzünk, kocsmázzunk, csajozzunk.. (azt hiszem ezeket szoktad mondani nekem, mondjuk az utolsó kettőnél mindig megjegyzed, hogy ezeket ne említsem meg anyának.)

7. SZERETLEK a kitartásodért, amiért majdnem minden nap megpróbálod elérni hajnali 5-kor, hogy még feküdjek vissza egy-két órára aludni. Biztos tőled örököltem az állhatatosságot, mert sosem sikerül ez a küldetésed. Holnaptól nem lehetne, hogy inkább rögtön játszunk az altatási mizériád helyett?

8. SZERETLEK APU, amikor anya odaad neked, hogy Te altass el és hagyod, hogy én nyerjek a „ki marad ébren tovább?” versenyben. Te már rég szuszogsz, én pedig még forgolódom melletted. Anya sosem hagyja, hogy én győzzek, amikor vele próbálok játszani ilyet.

9. SZERETLEK APUCI, mert érted a jelzéseim. Megértetted, hogy azért üvöltök és dobom a kakis pelust a falra, amikor Te teszel tisztába, mert szeretnélek ettől a feladattól megkímélni. Most, ha bekakilok, már azonnal átadsz anyának. Örülök, hogy Te is beláttad, hogy a tisztába tevés vagy a vigasztalás inkább neki való feladat, szeretném, ha addig inkább pihennél.

10. SZERETLEK APA, mert egy igazi ezermester vagy. Készítettél nekem matatófalat, amit nem igazán értek, hogy mi a csoda, de jókat játszom vele. Mindent összeraksz és visszaragasztasz a helyére, de biztos azért, hogy én újra szétszedhessem, letéphessem vagy összetörhessem. Anya nem ilyen jófej, ő csak összeszedi utánam a romokat és annyit mond „Na jó, ezt majd apád megszereli..!

+1: Apa, én tudom, hogy csak anyával van egy ilyen mondás, de szerintem nem csak anya, hanem apa is egy van!

BOLDOG APÁK NAPJÁT!

 

 

 


Photo credit: Noemi Janossy Photography

 

Bogi aláírás

Címkék: family

A bejegyzés trackback címe:

https://enjobban.blog.hu/api/trackback/id/tr6613450447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása