Lifestyle

Family

Discover

Lifestyle

Contact

Contact

ADAMO Hammock x Én jobban


2017.jún.05.

 

 64f4c18127d4a4dd0865726c208f6e57.jpgÓriás listák.. Ezeket írtam pocakosan. Véget nem érő felsorolás, hogy mi az, amire egy friss anyukának és egy újszülöttnek FELTÉTELENÜL szüksége van.

Olyan tárgyak, amik nélkül nem lehet élni, nélkülük a gyereknevelés elképzelhetetlen. Legalábbis én így gondoltam. Persze Tomó, a család fékjeként a listámról a pelenkán kívül kb. mindent kihúzott és megvétózott. „Ezt minek?” „Úristen, de drága.” „Na, ilyet biztos nem veszünk.” „Tök felesleges.”– hangzottak a szájából a mondatok minden egyes felírt pontom után. Persze, volt, amit végül nem tudtam rajta keresztülvinni (pl. az egész lakást behálózó kamerarendszert, hogy Beni minden apró mozzanatát lássam), de azért a lista nagy részét vagy a hosszadalmas győzködésem hatására tett rábólintására vagy az ellenzése ellenére, de beszereztem. Irtó nehéz első babát váró anyukaként kiszűrni, hogy mi az, amire ténylegesen szükséged lesz, mik azok a tárgyak, amik megkönnyítik az anyává válásod nehezebb pillanatait és mik azok, amiket egyáltalán nem fogsz használni (például nálunk kibontatlanul áll a cumisüvegmelegítő masina). Hamar rájössz, hogy a legdrágább játékok a leghaszontalanabbak, a babádat max. 1-2 perc erejéig kötik le, de persze egy PET palack, na az aztán negyedóráig is képes elvonni a kismakik figyelmét és ámulatba ejteni őket. Az egyik nagy vitatéma a babaszoba általam fellistázott egyik főszereplője, az ADAMO hinta volt.

 

Tomó mindent megtett, hogy ez a tárgy a listáról lekerüljön. „Drága.” „Nem tudjuk a mennyezetbe befúrni, mert álmennyezetünk van.” „Állvány? Az nem fér be a szobába.” „Fejlesztő hatás? Minek egy újszülöttnek? Nekem sem volt és elég fejlett vagyok.” Én pedig mindent megtettem, hogy meggyőzzem az ellenkezőjéről annak, amit gondol. Természetesen nem sikerült. De mivel tudjuk, hogy a párkapcsolatokban és a házasságokban, hogy végződik a sztori, amikor egy nő nagyon akar valamit, a pasi pedig nem… Snitt. Tomó, Beni leendő szobájában a földön ülve csavarozza össze a hintaállványt, majd a rugóra felakasztja a gyönyörű natúr színű csodaringatót.

 

 

 

A szobában tökéletes helyet találtunk neki, erről már korábban láthattatok képeket, de ha esetleg lemaradtatok volna róla, akkor katt ide és megnézhetitek.

 

 

Attól a pillanattól kezdve, hogy Tomó összeszerelte, arra vártam, hogy Benit belerakhassam és őszintén reméltem, hogy nem fog üvölteni benne, mert akkor többet sosem vásárolhattam volna semmit, amire Tomó nem adja áldását anélkül, hogy ne került volna az orrom alá dörgölésre, hogy „de múltkor is feleslegesen vetted meg a hintát”. Szerencsére a női megérzésem most sem csalt és Beni az első perctől kezdve imádja, délelőtt csak abban hajlandó aludni (és van, hogy délután is). Nekem sokszor az életem és az idegrendszerem menti meg, na meg a bicepszem, hogy a legkritikusabb pillanatokban is 10 perc rugóztatás és hintáztatás után elalszik a kismanó benne, és legalább másfél óráig nem hallom a morgását (és nem azért nem hallom, mert rázárom a szobája ajtaját). Elég hamarbelátta a férjem is (konkrétan az első olyan alkalommal amikor nem tudta megnyugtatni Benit – talán a kórházból hazaérkezésünk másnapján -, az elaltatásról meg már ne is beszéljünk), hogy egy kincset ér a hinta, sőt azóta ő tanácsolja minden leendő apukának, hogy egy ilyen szerkezetet mindenképpen szerezzen be, mert az egyik legnagyobb segítség a hétköznapokban. Főleg, ha anya esetleg énidőzik és kénytelenek a férfiak 15 percnél többet foglalkozni egy újszülöttel.

Mivel a babaszoba egyik központi szereplője a hinta, ezért hatványozottan örültünk, amikor az a megtiszteltetés ért minket, hogy részt vehettünk az ADAMO Hammock hinta kampányfotózásán. A tulajdonos Németh házaspár közvetlenségének köszönhetően megannyi kulisszatitkot megtudhattunk a termékről: például, hogy kisfiúkat Ádámnak hívják és innen az ADAMO elnevezés, sőt neki készült otthon az első hinta és az ismerősök körében akkora sikert aratott, hogy innen jött az elhatározás a brand megalapításához, vagy például azt is elárulták, hogy a most már öt éves kislányuk a mai napig néha belehuppan a hintába, annyira megszerette kicsi korában. A fotózás koncepciójáért és a hangulatáért a szupertehetséges Suri Adrienn (Tastecode, Local's Lore) volt a felelős, az elképzelését pedig a mi Noyánk (Jánossy Noémi) örökítette meg tökéletesen.

 

 

Én megdöbbenve, Tomó pedig büszkén konstatálta, hogy Beni már most csajozik, mivel a fotózás másik babájáról (a gyönyőrű, picuri 2 hónapos Miráról) már most megpróbálta leszedni a felsőjét, és miután ezt mi anyukák galád módon megakadályoztuk, akkor kézsimivel (engem mindig üt-vág-megtép, most meg olyanok voltak a mozdulatai, mintha a legértékesebb és legtörékenyebb műkincshez nyúlna) próbált udvarolni nagy mosolygások közepette a kiscsajnak.

A hangulat tökéletes volt és örültem, hogy részese lehetek, mivel mindig is preferáltam a magyar termékeket, büszkeséggel tölt el, ha magyar emberek terveznek, alkotnak valami olyat, ami különleges, igényes, szép és hasznos. Ha még ehhez egy síró baba megnyugvása és elalvása is társul, akkor az pedig egy kialvatlan anya számára a non plus ultra. Úgyhogy anyucik, ha a listátokon rajta van a hinta, akkor ne engedjétek, hogy apa lehúzza onnan, mert egyetértek az ADAMO egyik szlogenjével „boldog baba – boldog anya”.

 


Photo credit: Noemi Janossy Photography

Bogi aláírás

Címkék: family

A bejegyzés trackback címe:

https://enjobban.blog.hu/api/trackback/id/tr4713450443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása